"And the winner is..."

... tvättmaskinen! *fanfarer!* När jag gick in i mitt "dressingroom" (okej... klädkammare...) såg jag att min tvättkorg bara spydde ut kläder! Kan iofs bero på att jag inte har tvättat på sådär en tre veckor =S Men! Det märks minsann inte när man tittar på klädräcket! Jag har inte alls haft problem att välja kläder på morgonen, eftersom det fanns gott om plagg som hängde och väntade på mig. Däremot har Peter haft lite problem de dagar han sover hos mig... Han har liksom inte haft några rena klasonger här... Lite mitt fel kanske. Eftersom jag inte har tvättat. Jag tyckte att han kunde gå "comando" ist! =D

Men nu försvinner klädspyan! Omedelbums! Fördelen (och tydligen nackdelen) med att ha tvättmaskin och torktumlare som ingår i lägenheten är ju att man kan tvätta när man vill. Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0