Äntligen lunch!

*Skrev visst denna på fredagens lunch, men glömde att posta den...*

Nu är det äntligen dags för lunch! Jag har varit snorhungrig ända sedan kl 10. Och detta beror på att jag jag på bussen in till Malmö märker att vitlökssåsen från gårdagen gör sig väl påmind genom min andedräkt =S När jag hoppat av bussen på Värnhem bar det kvickt iväg in på pressbyrån (eller vad det nu är för liten butik) för att köpa tuggummi. Och det tuggummit gjorde att magen började kurra, i princip, så fort jag kom till jobb.Får sedan reda på att en som fyllt 50 år bjuder på tårta vid fikaplatsen. Men... tårta kl 10.30 på förmiddagen?! Näää... Då går jag hellre hungrig ett tag till.

Så nu är det äntligen dags för min supergoda kycklingpaj! "Mmmmm... Chickenpie.... *dreggel dreggel*"

Trevlig lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0