Att vara äldst...

Jag har underbara faddrar! Ringde nyss till en av dem (vars lillebror jag känner!) och berättade om min manodepression och att jag är i en liten svacka nu, och han var helt förstående.

- Du är ju lite äldre än de andra i gruppen (ja, jag är faktiskt äldst) och har varit med i svängarna i Lund lite längre, så jag förstår om du hellre vill ta det lite lugnt och vila upp dig... Oroa dig inte, jag håller det du sagt till mig själv.

Och det var precis vad jag gjorde. Jag har bara sovit hela dagen. Borde äta något men jag har ingen aptit, är bara sugen på snask som popcorn och godis. Har lite nachochips liggande här... Det och en kanna saft så är kvällen räddad! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0