Ekonomfester... *pust*

Baah... Hur kan man orka? Festa konstant i fem dagar, vara med på efterfester till kl 6 morgonen dagen efter och sedan börja om igen. Hur fräsch som helst dessutom! Jag var med en kväll ute (nykter) och var superseg dagen efter.

Idag var det hur som helst sjuuukt skoj! Middagen på treräterssittningen var dock en besvikelse. Ingen förrätt, buffé till varmrätt, ingen efterrätt och inte nog med kaffe för att räcka till alla. WTF! Okej, vi var många, men om teknologerna klarar av att servera till 300 pers så ska väl ekonomerna klara detsamma. Eller? Maten var iofs god men det var min själ den förasta gången som fått buffé på en sittning! Inte alls okej! Förrätten kan man för all del klara sig utan, men efterrätten! Vad var det? Sockerbitarna på kaffebordet kanske?

Om inte annat så blev min grupp, Vikingarna, utmämnda till tidernas nollegrupp! *fanfar!* =) Sen spelade DJ:n faktiskt väldigt bra musik =) Em massa dance! =)

Nu ska jag dock nanna... Mmm... ska bli skönt!

P.S. Jag älskar mina vikingar... =) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0