Har jag kommit ur form eller blivit gammal?

Igår var jag och alla andra nollor på EHL (ekonomihögskolan) ute på ÖG:s, och där var mååånga människor. Men jag vet inte om det var för att jag inte hade druckit, om det var för att jag inte har varit ute på länge eller för att jag helt enkelt har blivit gammal. Och då menar jag inte gammal som i äldre för jag är ju trots allt 24 år, utan gammal i Lund. Jag har ju gjort detta innan, svinat på nation, bongat öl, kört shotrace och kommit hem stinkandes av öl, sprit och svett.

I vilket fall som helst gick jag hem strax innan tolv och var således mycket piggare än resten av gruppen =P

Nu ska jag fixa till mig lite till sen cykla iväg till Kårhuset och Gasquesalen. Jag missade ju förfesten eftersom jag fick klädproblem... Är fortfarande pissed över det! Ska i vilket fall som helst bli skönt att återgå till det normala imorn, och att kursen äntligen börjar på måndag! *woohoo!*

"Trevlig kväll, sup o svälj!" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0