Jag älskar mitt liv!

Jag vet inte om det är p.g.a. medicinerna, solen som skiner eller för att jag faktiskt har koll på allt i mitt liv. Men det spelar ingen roll vad det beror på! Så länge jag får vara glad och de "mörka tankarna" håller sig borta =) Det var länge sen jag faktiskt ser fram emot mitt liv, nyfiken på vad som kommer att hända när jag blir äldre. Jag hade glömt bort att det var en så härlig känsla!

Idag ska jag njuta av dagen! Lyssna på härlig brasilianska loungemusik, lösa korsord i solen, mysa med Peter i soffan och bara gå omkring i min nystädade lägenhet =) Det rekomenderar jag att alla gör idag! För min del så har jag upprop imron följt av introduktionsmöte.Spännande! =)

Ut i solen nu! *schas!* =P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack ;)

2008-08-31 @ 16:23:08
URL: http://viscera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0