Kurslitteratur - mikroekonomi

Jepp, då var det inhandlat. Kalaset gick loss på 540 kr... För två böcker, Priciples of Microeconomics samt Marknad och Politik, och fem olinjerade block ("ta 5 betala för 4"!). Jag måste säga att kurslittertur på engelska låter mycket ballare ;) Speciellt om ord som "priciples of..." och "theory of..." ingår i titeln.

Så nu medan jag väntar på Peter ska jag läsa lite i böckerna och dricka en stor kopp kaffe =) Tyvärr blev kaffet alldeles för svagt... Det var ju så himla längesedan jag kokade kaffe hemma! Har helt glömt bort hur mycket pulver som behövs till en kopp =P De senaste månaderna har jag ju bara druckit kaffe på jobbet. Och jag är en sån som tycker att kaffet ska vara staaarkt! Så kallat teknologkaffe ;)

Kommentarer
Postat av: RL

Sv: ha det är så elakt att sätta skolfotot efter gympan!

2008-08-28 @ 19:05:53
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/
Postat av: malm

Att du gillar principle och theory är fysiken som saknar dig indirekt. Du vet att du saknar den till en viss nivå :)

Hoppas vi kan ses snart, hur är det med annelie nuförtiden? vad ska hon läsa?

2008-08-29 @ 01:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0