Mattegeni på EC?

Är det så att jag kommer att vara ett mattegeni på ekonomie kandidatprogrammet i höst?! Fick idag ett välkomstbrev på posten från nationalekonomiska instituionen i Lund med information, kurslitteraturlista, m.m. Där fanns också ett diagnostiskt prov för att se om en mattekunskaper är up to date. "Det kommer att förekomma en del matte i kusren" stod det.

Det diagnostiska testet som skickades till mig idag.
Testet som jag satte. Dock ej helt oväntat... =)

Jag gjorde testet. ALLA RÄTT!!! Och dessutom hittade jag ett fel ;) Okej... Detta kan bero på att jag läst en naturvetneskapligutbildning innan, med 40 hp matte i bagaget... Men alla rätt är ändå alla rätt! =D *klappar mig själv på axeln*

Kommentarer
Postat av: Malm

Haha :) Det måste kännas gott att var delvis överkvalificerad för en kurs redan innan man börjat :)

Så du byter helt ifrån fysiken för gått? =/

2008-08-20 @ 12:22:41
URL: http://z4tz.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0