Mitt schema verkar skumt...

Ja, att färgkoda schemat var ju knepigare än vad jag trodde att det skulle bli... Jag måste tydligen välja grupp för att kunna vet vilka timmar jag går. Det enda jag vet säkert på schemat är när de stora förläsningarna är och när tentorna (och omtentorna =S) är. Det verkar som att jag max kommer att gå fyra timmar om dagen! Iofs bertyder det mycket självstudier och grupparbeten. Men grupparbeten är egentligen något som jag har saknat. Det är inte så vanligt med såndant på tekniska och naturvetenskapliga utbildningar. Ja, om man inte räknar laborationer med tillhörande rapporter...

Ikväll fick jag dessutom ett mess från mina faddrar som jag ska få imorn! =D De rekomenderade att vi sover ordentligt ikväll, för sömn är något vi inte kommer att få mycket av under nollningen. Tur att nollningen bara varar till på lördag! *pust*

Nä, nu ska jag sussa och fundera på vad jag ska ha på mig imorn... Peter har sin första föreläsning imorn (han har bytat från teknisk fysik till väg- och vattenbyggnad) och är minst lika pirrig som jag är =) Så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0