Morgon med Peter

Mmm... Har haft en jättemysig morgon med Peter. Han kom hem till mig efter sin tenta igår (matematisk statistik) och då lagade vi tacos. Ja, eller tortillas snarare =) Supergott och enkelt, en typisk fredagsmiddag. Med var sin öl till ;) Alkoholfri till mig (pga min mediciner kan jag inte dricka alkohol... )

Jag trodde ju att det skulle bli mys i soffan med pedikyr efter maten, men... Jag somnade redan kl 21! =D Så trött var jag efter en hel veckas jobb...

Imorse hade vi en riktig brakfrulle! Morotsbröd, ägg, ost, chorizosalami, aprikosmarmelad och honungsmelon. Mums! Nu har jag alltå fått energi till att attackera min nytvättade tvätt =) Dagens projekt alltså. Sedan väntar powerwalk med jogg och manikyr. Helt pojkvänsfri dag, eftersom Peter är i Strömsnäsbruk på jättestort party (typ 600 pers =S).


Min gris, Peter, som skojar med en lakritsstång.
Och kan tydligen underhålla sig själv =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0