Omelett! =D

Det här blev min middag ikväll. Omelett med camenbert och chorizosalami. Mumsfillibabba! Detta är andra kvällen i rad jag lagar (och äter =P) middag utan Peter... =( Jag erkänner att jag inte tycker att det är så värst underhållande att laga mat överhuvudtaget. Men att laga mat till sig själv! Det är ju skittråkigt! Enda anledningen till att jag lagar mat på kvällen, och inte micrar en Billy's pan pizza, är främst rutin och delvis för att jag är hungrig. Okej, ganska mycket för att jag är hungrig =) Det tar tid att laga mat. Tid som jag hade kunnat lägga på att göra något annat! Dessutom blir det en massa disk... =( Nä, jag ska skaffa en husa!


Vänligen bortse från den skitiga spisen och den kassa IKEA-pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0