Smatter på fönsterbläcket

Usch... Imorse var en sådan morgon då man bara vill dra täcket över huvudet. När jag vaknade (kl 6) var regnet som smattrade mot fönserbläcket det första som jag hörde. Då ville jag burra ner mig i mitt duntäcke och tigerpåslakanset och hoppas på att när jag vaknar igen så har tiden backat sådär en fem timmar =P Eller att när jag tryckte på snoozeknappen (vem f*n uppfann den förresten!) så skulle tiden magiskt stanna tills jag kände mig utvilad. Det hade varit en bra funktion att intergrera i en väckarklocka! =D

Nu sitter jag på jobb iaf, och väntar på en lista med felaktiga mailadresser som jag ska korrigera. Lite utav ett detektivjobb faktiskt. "Sventon, Ture Sventon. Med rätt att äta temlor!" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0