Tröstshopping funkar!

Igår tröstshoppade jag lite på nätet... Köpte ett par skor (de bruna på sida två) och en kjol (den mörkgrå på första sidan) på hm.com och ett par skor på brandos.se (som jag pratat om tidigare). Om inte annat så var det lite tröst för stunden =)

Men jag kom faktiskt på en sak igår. Min läkare sa vid ett tidigare tillfälle att det är vanligt att i man gör impulsköp i manierna. När jag tänkte efter känns det faktiskt som att jag gjorde det i måndags... Det var iofs inga konstiga köp (att köpa en båt eller en väldigt udda kofta är tydligen inte ovanligt!) utan nya höstkläder. Men när jag ser tillbaka på det var det som att jag plockade på mig kläder för att jag tyckte att de var snygga och passade mig, och inte för att jag egentligen behövde dem. Fast å andra sidan... Är det inte så alla tjejer shoppar? =P Nämn en tjej som bara shoppar för att de behöver plagget! Killar däremot, de shoppar oftast på det sättet. Gud, vad trist egentligen...

Nu ska jag tvätta sängkläder och sedan dra bort till andrahandsbokhandeln och köpa kurslitteratur. Det kan verkligen inte klassas som impulsköp, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0