Det finns tentaänglar

Detta är helt otroligt... JAG FICK VG PÅ DELKURSEN!!! Med tanke på att jag inte har kunnat repetera och plugga så mycket som jag hade planerat (pga. strul med Peter) så är detta helt otroligt! Jag har förvisso i princp legat i fas under hela delkursens gång men det brukar aldrig räcka. Som repetition dagen innan gjorde jag en extenta, fikade med Ida och köpte ett par stövlar =) Tydligen ett vinnande koncept.


Min teori om att för varje ont så kommer något gott stämmer visst =) Tyvärr tror jag att det omvända också gäller... Men jag är glad för stunden iaf =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är bara att ringa nästa gång du har tenta ;-)

2008-11-16 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0