Spexpremiär idag!

Då var det äntligen dags. Efter två månaders slit och nötande av manus är det dags att visa slutprodukten. Kalmar SlottsSpex uppsättning av "Aladdin"! Det är förresten jag som är Aladdin... =)

Alla är nervösa, mest för att tekniken ska fungera. Själv oroar jag mig över att komma ihåg sångtexterna... Förhoppningsvis kommer det att gå bra.

Imorgon kommer det ca 20 personer från NE och två kompisar. På onsdag kommer mamma, moster Ganga och Anneli. Slutligen kommer Peter, Helen och hennes respektive på torsdag. Det är riktigt skoj att det kommer så många av mitt folk =) Det har faktiskt aldrig hänt innan... "Plötsligt händer det..." =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0