Åh, vad mina nya skor är fina!

Nu har de äntligen kommit! Mina söta Donna Girl-pumps från brandos.se! Kanske inte världens mest bekväma skor, men hade jag velat ha bekväma skor hade jag väl köpt Ecco eller ett par löparskor =P Kommer helt klart att passa in i min läckra höstlook. Preppy och kvinnligt =)

På tal om upppiffningar... Visst har min blogg blivit piffig! Jag satt hela eftermiddagen med koden för sidan. Jag hade glömt hur skoj det ät att programmera! Detta var förvisso inte den mest avancerade programkod, men ju enklare desto roligare =P Ska pimpa lite till imorn innan jag srar till föreläsningen (den första).

Satt för övrigt och läste lite i ett kompendium med "matteuppfrächning", som finns på kursens hemsida. Vi ska tydligen ha matematikworkshops denna vecka. Men om det är det som står i kompendiumet som ska tas upp... Ja, då verkar det som att min helg börjar redan på torsdag! =D Man får väl ha nån fördel av all den jäkla matten man har läst...

Nu är det dags att hoppa i "loppelådan". Natti natti, världen!


Visst är de läckra?! Vänligen ignorera mina fötter som är i behov av pedikyr...

Kommentarer
Postat av: Fia

Läckra

2008-09-01 @ 23:57:02
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0