Fläskfilé och äppelpaj - dock ej på samma tallrik

Det finns få saker som piggar upp mig när jag är i en svacka. En av dessa är god mat, på avancerad nivå. Trots att jag inte har någon aptit så kan jag uppskatta en riktigt god middag. Då kan jag njuta för en stund och glömma bort allt annat. Jag fick höra av en lärare på högstadiet att när man äter så åldras man inte. Hur detta skulle fungera är jag dock lite osäker på... =)

Ikväll blir det iaf fläskfilé (49 kr/kg på ICA!) med potatisgratäng och sallad. Till efterrätt blir det äppelpaj med vaniljvisp. Sen måste man ha något TV-tilltugg också, och det blir ikväll mörk choklad. Ska tydligen vara lite nyttigare... ;) Nu hoppas jag bara att det ska finnas någon bra film på TV ikväll. Det hade varit pricken över i:et!

Kommentarer
Postat av: A

Har ganska svårt att äta när jag är nere. Annars äter jag gärna, men tycker inte alls om att laga mat!

2008-09-14 @ 21:18:16
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0