Good news - Bad news

Bad news först:
Jag missade föreläsningen! Låt föreläsningen ligga 14-16 alla dagar! Flytta inte den till 12-14 EN dag! Vad ska det vara bra för?! Jag menar salen var ju ändå dubblebokad. De stackars 100-nånting juristerna som trillade in i samma sal kunde väl fått vara där... Men störst går först och därför fick vi vara kvar. Eller ja, de som hade läst schemat rätt och faktiskt kommit dit kl 12, och inte kl 14 *grrr*

Good news:
Hjalmar hade valt en grupp för temaprojektet som passade mig perfekt! Och jag får två timmar till godo av dagen som jag annars inte hade haft till mitt förfogande. Nu har jag visst tid till att tvätta... Woohoo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0