Hemma bra, men hemma hos mamma bäst

Jag har inte gjort något vettigt alls under hela helgen! Fast det är nog inte något helt ovanligt när man åker hem till en av sina (eller båda för vissa) föräldrar.

I lördags förmiddag åkte jag till Helsingborg. Först gick jag hem om mamma för att lasta av väskor och äta en macka. Sen begav vi oss mot stan för en minishoppingrunda. Jag behövde en svart t-shirt och lyckades hitta ett 2-pack med svart och vit t-shirt för 98 kr. Vilket kap! Behöver jag nämna att det var på H&M? ;) Sen tittade jag in på varenda skoaffär i jakten på ett par snygga höga stövlar. Jag tror att jag har hittat ett snyggt par på Scorett (dock ej de som jag pratat om innan)...

Till slut gick vi hela vägen till Tasty House och åt var sin glass! =) Daim- och päronglass i strut. Mums! Deras glass är god och billig ;) Precis så det ska vara.

När vi kom hem väntade en hel eftermiddag med korsord, en god middag och en kväll i TV-soffan med chips, godis och läsk ;) Och ungefär så var faktiskt hela söndagen också. Är det helg så är det!

Imorse var jag på mitt första PDT(psykodymanisk terapi)-möte i Malmö. Jag var hur pirrig som helst innan! Och det visade sig att min terapeut också var det =D Jag var nämligen hennes första klient. Så där satt vi båda och var nervösa... Men mer om det i ett annat inlägg...

Och nu lite bilder från helgen!


Alice som tvunget måste ligga på mammas halsband,
även om det innebär att hon trillar av bordet =D


Svante som är världens keligaste katt!
Han tror nog att han är en hund...




Lördagens middag - karrékotlett, potatisplättar,
gräddsås (gjord på kokosmjölk!) och sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0