Introduktionsmöte

I förmiddags var det introduktionsmöte för alla nya studenter på ekonomie kandidatprogrammet i Crafoordsalen. Vår rektor pratade lite (okej, ganska mycket faktiskt =)), programkoordinatorn, styrelsen för Lundaekonomerna och novischeriet. Efter det blev vi förflyttade till en annan sal eftersom salen vi var i bara var bokad till kl 12 (vi började kl 11)... Så alla 150 elever gick i samlad trupp till matteannexet och fick där information om nationaleknomi och dess institution. Dagen slutade redan kl 13, så jag har inget att göra förän föreläsningen imorn kl 14... =( Är faktiskt lite raslös.

Men jag har faktiskt några saker på min planerning;

Idag - handla
           måla naglarna
           och bäst av allt... hämta mina skor från brandos.se!

Imron - ringa CSN
              maila min läkare.

Mer om skorna och min pimpade blogg i nästa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0