Jag blir irriterad/arg av...

... folk som i princip står och har möte mitt i vägen för/i trappor, dörrar, trottoarer, övergångsställen, m.m.
... bilister som inte använder blinkers när de ska svänga.
... folk som går på cykalbanor.
... cyklister som cyklar i bredd vid möte med annan cyklist.
... folk som kommer för sent till föreläsningar.
... den som sitter bakom mig på bussen/tåget och sparkar eller trycker upp benen i mitt ryggstöd.
... folk som inte kan väja.
... cyklister som inte använder ringklocka eller lysen.
... busschaufförer som inte kör mjukt.
... folk som förväntar sig att jag alltid ska vara glad och hålla igång.
... brevbärare som inte kan lägga rätt brev i rätt brevinkast.
... folk som man känner som inte hälsar trots att man skapat ögonkontakt.
... folk som tar mig för givet.
... folk som inte kan visa känslor eller känna empati.
... att alla på kursen börjar stoppa ner böcker, block, pennor, klä på sig och gå ut ur salen innan föreläsaren är helt klar.
... att jag är sjuk och inte kan kontrolera det.
... ungarna i lägenheten ovanför mig alltid slänger ner en massa saker (godis, reklamblad, kläder, tomflaskor, m.m.)på min uteplats.
... jag förväntas ändra mig när vissa i min närhet inte vill det.

Kommentarer
Postat av: A

Ja, det första på listan kan göra mig galen med! Eller ännu värre, när man går bland massa folk och nån bara tvärt stannar, så man går rakt in i honom/henne!

2008-09-13 @ 22:56:01
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: A

Usch vad jobbigt! Känner igen mig i det, kan också sitta hemma o gråta för mig själv. Hoppas att du känner dig lite bättre nu!

2008-09-13 @ 23:05:30
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0