Lite tid, mycket att göra

Puh... Nu har det dragit igång! Skolan rullar på i brant nerförsbacke och spextet kör på i sjätte växeln. Det är jätteskoj! Jag tycker verkligen att skolan är jätteintressant och på lagom nivå. Fast det är mycket att göra... Det gäller verkligen att läsa kurslitteraturen och vara med på föreläsningarna. Uppsidan är dock att det inte är mycket att räkna på, trots att det är mycket fokus på matten. Och det som ska räknas är faktiskt ganska enkelt =) Vi (jag och Hjalmar) har haft vår första opposition idag som gick bra och nästa är i kommande vecka.

Igår hade vi uppläsning av spexet "Aladdin" med alla som ska vara med! =D Sjukt skoj! Rollfördelningen var kanon, manuset med som innehöll oändligt många ordvitsar och musikvalet till kupletterna var verkligen passande. På onsdag ska vi repa igen, förhoppningsvis med våra karaktärer. Föresten så är det jag som spelar Aladdin ;)

Enda nackdelen med att det är så bra balans i allt nu är att jag inte har tid att extrajobba på NE... =( Jag trivs verkligen jättebra där och alla är så himla snälla, men jag vill verkligen göra bra ifrån mig i skolan. Eftersom jag aldrig vet när deppressionerna kommer är det viktigt att jag faktiskt ligger i fas i skolarbetet. På så vis kan jag ta det lungt när jag blir deppig, utan att hamna allt för mycket back. Det är min plan iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0