Min pojkvän använder tjejdeo!

Igår när jag kom hem till Peter bad han mig lukta i hans armhåla (romantiskt eller hur...).

- Nej! Du luktar säkert svett! Du har ju din hemma-och-slöa-t-shirt på dig.
- Jag luktar inte svett... Lukta nu då!
- Nej!
- Jo...
- Hmm, okej då. *luktar* Du luktar ju inget... Fattar inte...
- Jag har en ny deo. Men jag kan inte klura ut om det är en tjej- eller killdeo... Det är kanske en unisexdeo.
- Öhhh... Det är en tjejdeo *skrattar*! Det är ju en sådan jag har hemma hos mig! *skrattar lite till*
- Jaaa! Tyckte väl att jag kände igen den! Men hur ska man veta att den är för tjejer?! Det står ju ingenstans.
- Alltså... Du såg möjligtvis inte den mörkblå flaskan bredvid? Med texten "for men"!
- Nää... Men jag har lånat din som står här (en flaska tydligt märkt "för henne"), när min tog slut, så jag antar att jag får gå runt och lukta som en tjej nu!

Det är inte lätt... *skrattar fortfarande lite*
5399_72601f2bdee719ed8cefcb531b189ea5
Denna fanns på sidan deo för kvinnor! =P

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hahaha det är inte lätt i djungeln av märken och sorter, inte.



Svar: Tack så hemskt mycket! ^^

2008-09-08 @ 21:48:45
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0