Och nu till kuratorn...

Det känns som att det enda jag gör denna vecka är att gå i "terapi". Ja, det är lättast att köra det som ett samlingsnamn =) Om en halvtimme ska jag iväg till St Lars för att träffa min kurator. Henne har jag träffat sedan våren i väntan på att få slussas vidare till annan terapi. Som jag nu har fått! *woohoo!* Men det är fortfarande skönt att gå och prata med henne. Hon är jättetrevlig och det är skönt att prata med någon som är ser objektivt på mig och mitt liv utan att det blir "terapi". Vi bara snackar helt enkelt. Det kan kanske tyckas vara drygt och onödigt att betala pengar för att få ventilera sig, med någon man inte ens känner. Men det är just det som är skönheten i det hela =) Ingen press och inget att bli dömd för. Och sen har jag frikort (chockande va? =P) så jag behöver faktiskt inte betala något =D

Lite slösurf nu, sen iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0