Ost och vin och goda vänner

Igår blev lite stressigt... När jag kom hem från hälsningsgillet insåg jag att jag var tvungen att handla. Mest för att jag var sååå hungrig! Hade inget smör hemma så jag kunde inte göra mackor, ingen yoghurt och inget i frysen att värma lite snabbt. Iväg till ICA bar det, sen hem och vila lite (råkade slumra till i soffan lite...), fixa hasselbackspotatis, slösurfa på nätet medan potatisen var i ugnen, göra middag med Peter (lövbiff, béarnaisesås, persiljesmör och sallad =)), piffa till mig för att åka till Daniel och Sarah (som var på besök från Switzerland!)... Slutligen kunde jag andas ut i deras soffa med ett glas vin i handen och supergod ost i munnen. Sarah hade tagit med jättegod ost och olika sorters skinka. Mums!

Nu ska jag iaf skynda mig till bussen för jag ska åka till mamma i Helsingborg över helgen! Hon har inget internet så inget bloggande på hela helgen... =( Jag har bara varit hemma hos mamma en dag under hela sommaren! Men nu blir det en hel helg med mamma och hennes två småländska katter, Alice och Svante.

Shit, jag måste diska och packa! Bråttom, bråttom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0