Pizza, popcorn, choklad och djupt samtal

Ikväll skulle jag och Peter egentligen ha gått på spex. Jesperspexets "Röde baronen". Men det blev så att vi stannade hemma istället. Vi råkade ha ett ganska djupt samtal... Ja, alltså ett förhållandesamtal... =S Med lite tårar, lite gråt, massa frågor och flackande blickar. Inget farligt egentligen men jag fick en del att fundera på. Ett ögonblick blev jag till och med lite osäker på oss, men insåg ganska snabbt att jag inte hade någon anledning till det. Det var bara jag som hade gått lite för fort fram i utevklingen av vårt förhållande =) Jag vill lämna dejtandet och tonårskärlekarna, och gå vidare till något med mer substans. Men det är ju inget roligt att gå dit själv =)

"Utvecklingssamtalet" slutade med att vi kom på att vi missat spexet och inte hade ätit något. Så vi beställde pizza =) Var sin kebabpizza från Aptiten (eller Hepatiten som den även kallas =P) och Cola. Som topping på det blev det popcorn och choklad (Marabou schweizernöt och Anthon Berg 72% mörk choklad) till The Island som gick på TV.

Nu är det hur som helst dags att nanna kudde. Ska plugga imorn så att jag kan göra kunskapstestet som ligger på kursens hemsida innan testet stängs på måndag.

Natti natti! Och glöm inte att prata med era älskade! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0