Projekt: ny och bredare säng

Nä! Nu är det dags att beställa en ny säng från IKEA! Det kommer att ta en evighet annars innan jag lyckats få tag på en bil med dragkrok och ett släp... Min ursprungliga plan var ju att fixa ett släp som jag skulle köra till Helsingborg och hämta lite möbler och annat med, och samtidigt köra till IKEA och köpa en säng. Men jag tar det i två omgångar istället. Jag gör så att jag först gör klart sovrummet och sedan tar hand om vardagsrummet och köket.

Och det bästa med att ha en bredare säng? Peter kommer att vilja sova hos mig oftare! =D Plus att IKEA har hemkörning så då behöver jag inte tänka på transportfrågorna. Men det får bli till nästa månad, när jag får min lön från sommarjobbet. Men man kanske kan ögonshoppa lite på ikea.se redan nu? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gris

2008-09-10 @ 08:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0