Psykodynamisk terapi - start på måndag

Nu har äntligen bollen börjat rulla! Imorse (ja, om nu kl 10 anses vara morgon...) ringde äntligen en som vill ha mig som patient för psykodynamisk terapi. Jag har väntat sedan januari på detta... På måndag ska vi ses i Malmö. Anledningen till att det blev i Malmö är att det råder platsbrist och det gick helt enkelt inte att få ett rum i Lund. Men eftersom pendelmöjligheterna till Malmö är kanon så lär det inte bli något problem för mig =)

Iaf så är det en terapi som reder ut ALLA knutar i mitt liv. Längtar verkligen efter den dagen så jag faktiskt börjar förstå varför jag är som jag är! Nackdelen med denna terapi är att den pågår under lång tid. Tre terminer fär att vara exakt. Men, det är ju precis det jag vill! Vi kommer att ses en gång i veckan t.o.m. december 2009 *puh*. Jag kommer att berätta mer på måndag efter vårt första möte. Ser vekligen fram emot det!

Förresten så är en annan fördel med att terapin är i Malmö att... Just det. Tröstshopping! Malmös utbud av butiker är aningen bättre än Lunds =P Så en shoppingtur efter terapisessoinen lär bli en ovana... Som jag iofs kan ta upp i terpin =D

Nu gäller frukost, lite plugg och sedan hälsningsgillet i AF-borgen för att dela ut flyers för spexet. Inget kan sabba min dag! "I am invincible!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0