*pust*

Har precis cyklat hem från ett roligt castingmöte med spexet! Jag hade tänkt att cykla hem kl 19 för att plugga, men det blev att jag stannade till strax efter kl 22 =) Det var ju så jäkla skoj! Och nu ska alla (typ) i spexledningen gå på sittning på fredagkväll! Ska bli superskoj! =D

Det har varit mycket denna vecka... I helgen var ju jag och Peter i Helsingborg. På söndag kväll åkte vi tillbaka till Lund. I måndags var det dags för skola igen. Jag och Anneli satt och pluggade från kl 8.30 till kl 13 och sen hade jag föreläsning kl 14-16. När jag kom hem däckade jag i soffan... Kände mig helt slut! Jäkla förkylning *grrr* Det var till och med så att jag väckte mig själv med mina snarkningar! Och jag snarkar aldrig annars, bara när jag är förkyld tydligen... Och på tisdag körde hela karusellen ett varv till. Plugg med Anneli kl 8.30-13, föreläsning kl 14-16 och sen hem till Peter som hade gjort middag till mig =) Pasta och köttfärssås! Det blev lite extra plugg efter maten, mest bara för att jag ville. Men sen hamnade båda i soffan framför Simpsons och Family Guy =)

Nu ska jag hoppa direkt i loppelådan! Måste ladda inför terapin imorgon... =S Måste kolla upp varför terapin inte täcks av frikortet...  Jo, imorgon ska jag och Hjalmar (kursare) göra en opponering på en uppstats i hälsoekonomi efter föreläsningen. Gissa om jag kommer att vara slut imorgon! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0