Spontant besök hos mamma

Nu ska jag alldeles strax till Helsingborg för att hälsa på mamsen. Och hennes kisemisar Alice Pallis och Svante Vante! =) Jag har faktiskt med en liten present till mislingarna (kisarna)... Kitbits temptation *oooh*. Låter gott, eller hur? Och jag vet att de kommer att tycka om dem, för detta är katterna som tycker om att äta ruccola och grönabönor =P

Den egentliga anledningen till Helsingborgstrippen är att Peter ska ut och svira med några kollegor från Nordic Battle Group (NBG) i Helsingborg. När han såg att sista tåget tillbaka till Lund går vid 00.30 sa han:

- Du ska möjligtvis inte hälsa på din mamma över helgen? leende som ett litet barn.
- Jo, det kan jag väl göra... Så har du någonstans att cracha i natt? Är det det du vill komma fram till?
- Jaaaa... sa han blygt.

Kanon tänkte jag! Det var längesedan han var hemma hos min mamma. Så det bli köttfärslimpa till middag, sen sticker Peter iväg och jag och mamma kan festa loss med en påse chips =) Det är ju faktiskt helg, och då får man synda! Iaf enligt mig =)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0