Tortellini med ädelostsås

Det är vad som blir till middag ikväll. Jag ska iväg till Peter om 10 min med en liten picnickorg. Han vill nämligen inte komma hit för ofta innan jag har köpt en större säng... =P Och eftersom jag hade köpt grejerna redan i fredags så får jag helt enkelt ta med det till honom =) "Om inte Mohammed kan komma till berget så får berget komma till Mohammed."

Oh! Fick just mess av Ida! Hon frågade om vi inte kunde hitta på något i veckan och det verkar som att vi ska käka på nation på torsdag =) Ska bli jättekul! Ida är en så himla härlig tjej, hon är en av de personer som jag faktiskt ser upp till. En sådan person som ger mig inspiration.

Shit, nu går bussen snart! *stressad!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0