Tredje förkylningen denna höst!

Okej. Det är något som är fel... Jag har över helgen blivit förkyld. För tredje gången denna höst! Sist var nog i slutet av augusti och då blev jag förkyld två gånger på två veckor. Vilket var löjligt drygt. Då trodde ju jag att jag har fått min dos av förkylningar för hösten. Men icke! det blev en "favorit i repris". Hur många olika förkylningsvirus finns det egentligen?!

Hoppas bara att jag pallar vara i skolan denna vecka... Kommer jag back nu blir det nog jäkligt jobbigt. Kollade mitt schema idag och de kommande två veckorna kommer det att hända en massa. Typiskt. I början av kursen hände det ingenting, och ett tu tre så blir det en massa att göra! Iofs gör det nog inget för min del. Jag tyckte ju att tempot har varit lite väl segt... =)

Kommentarer
Postat av: Helene

För att svar på något som kanske egentligen enbart var en fråga i tanken... :) Jo, har hört att det är över hundra olika förkylningsvirus, och att när man haft ett blir man motståndskraftig mot just det i ungefär tre månader... sen kan man få det igen! jaaa, plus ala andra hundra då.. jejj pussis snäckan från en också just nytillfrisknad!!

2008-09-22 @ 17:38:58
Postat av: A

Det ska finnas runt 200 olika, fick jag höra av en läkare förra hösten när jag var konstant förkyld och hade halsinfektioner från slutet på oktober till början på april! Den här hösten har jag avverkat två förkylningar hittills. Krya på dig!

2008-09-22 @ 19:40:02
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0