En lyckad första april

Jag hatar egentligen första april... Jag är otroligt lättlurad och är således ett "easy target"! Men i år var det en fantastisk dag =)

1) Jag fick reda på mitt resultat på organisationstentan - 19 av 20 rätt!!! =D Så bra har jag inte fått sedan gymnasiet. Dessutom var det ett änme jag inte var särskilt förtjust i. Hur bra kan det då gå på de kurser jag faktiskt tycker om?!

2) Öppnade deklarationspapperna som legat på mitt skrivbord en längre tid, och såg att jag ska få tillbaka en riktigt trevlig summa =) Sommarhyran är räddad ifall jag inte skulle få så värst mycket jobb under sommaren.

3) Jag blev inte lurad =)

Bra dag, eller hur? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0