Plugg, damstrumpor och vin

Idag var en väldigt produktiv dag jämfört med gårdagen! Det kan ju bero på att jag faktiskt inte fick något gjort... =P

Dagen började med att jag mötte upp Anneli på Espresso House vid stationen i Lund för att hålla henne sällskap. Hon ska åka till en stuga utanför Arjeplog över påsken. Hur mysigt låter inte det?! De ska pimpla, åka skoter och annat vintrigt. Hon tyckte dock att det var jobbigt att ta på sig vinterkläder när solen gassar utanför fönstret =P Hur som helst tänkte vi fördriva tiden med att plugga lite (och dricka chai latte ;)). Och vid min själ! Det gjorde vi! =D Både hon och jag fick en hel del gjort.

Efter att jag vinkat av henne på perrongen gick jag inom H&M för att köpa damstrumpor. Ni vet, sådana i nylon som gamla tanter har. Men de är kanon att ha på våren/hösten när det är för varmt för att ha strumpor och för kallt för att vara barfota. Men varför har de aldrig hudfärgade? Jag fick ta ut svängarna och köpa svarta istället...

Och nu sitter jag på min uteplats med datorn i knäet och ett glas vin i handen =) Eller... ja... snarare ett glas vin på marken =P Det är helt underbart här ute! Jag har eftermiddagssol och kan sitta här och njuta tills solen börjar gå ner. Om det inte vore för alla ungar som springer runt och skriker. Och alla arabiska tanter som inte har upptäckt telefonen utan ropar sina konversationer mellan huslängorna! Ekar fint dessutom...

Men jag sitter nog här ett tag till =) Hoppas Ni som läser också njuter av solen, våren och humlorna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en riktigt Glad Påsk =) och en superhärlig helg

/Emma =)

2009-04-09 @ 17:52:31
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Bettan

Tack. Ha en bra Påsk. Kram

2009-04-10 @ 01:28:02
URL: http://babesonotur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0