13 timmars sömn

Är det okej att sova 13 timmar på en natt? Förvisso är en av mina favorithobbys att sova, men t.o.m. jag tycker att detta är löjligt! Det hade ju varit en helt annan sak om jag hade varit ute kvällen/natten innan eller haft en helvetsvecka coh verkligen sovit ut när jag väl fått chansen. Men i detta fall hade jag haft en avslappnad och skön lördag, gått tills sängs vid kl 1... och sedan vaknat kl 14 dagen efter! Dessutom med huvudvärk. För mycket sömn? Förmodligen...

Dessutom försvinner ju hela dagen. Men detta är å  andra sidan en söndag =) Dagen då Gud vilade. Så varför inte ta efter detta lysande exempel! =D Jag kanske inte ska ha skuldkänslor för att ha sovit så mycket som jag har gjort. Det gäller väl att passa på, för vem vet om det är något jag kan unna mig i framtiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0