Bamboozled!

Oh no! I've been bamboozled! Jag hade bestämt för mig att det var 12 kapitel som skulle läsas till tentan i marknadsföring. Men till min fasa fick jag idag, fem dagar innan tentan, reda  på att det är HELA boken i marknadsföring som ska tenteras!!! Inte de 12 kapitel jag trodde utan ALLA 16! Alltså har jag nu 14 kapitel att läsa på fem dagar... Det innebär 2,8 kapitel per dag, och om jag läser tre kapitel per dag borde jag vara klar till fredag lunch.

Just det... Sen ska jag hinna skriva rapport också... Någon som har några extra timmar på sitt dygn som kan skänkas till mig? =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hmm det är inte lätt när dygnets timmar inte tycks räcka till. Hoppas det går bra i alla fall :) Ha en bra kväll.

2009-02-16 @ 18:40:35
URL: http://jmalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0