Bloody Mary återförenades

Bloody Mary har återförenats! Om inte annat för en kväll =) Efter att ha fikat med Anneli och korrekturläst caset om Wal-Mart (som tog sex timmar och inte två som trodde att det skulle ta...) var jag riktigt uttråkad. Alltså fikan med Anneli var jättenice men caserapporten tog musten ur mig. Jag var seriöst rastlös! Jag gjorde en vild chansning och frågade Linus om han ville ta en burgare och öl på Wiggo's i fall inte hade några planer för kvällen. En kort stund senare ringde Linus och sa att Olof (som bor i Halmstad) är nere på besök, och att de två plus Daniel och Kristian skulle till Gloria's och käka, och att jag också borde komma. Det var minsann ett erbjudande jag inte var sen att nappa på! =P

Kvällen var hur trevlig som helst! Jag har ju inte träffat killarna sedan... hm... ja, sedan jag och Peter gjorde slut faktiskt. Det var så trevligt att få höra deras småländska dialekt, allt snack om ljud- och ljusteknik och att få prata gamla minnen. Trots allt så är faktiskt killarna i bandet några av mina godaste vänner, och det är synd att vi inte umgås lika ofta som vi gjorde förr. Men anledningen till varför det är så är ju egentligen inte så konstig =)

Hur som helst så var det en lyckad kväll. Burgare och Newcastle på Gloria's och sedan en Irish coffe på "Rucklet". Förresten! Har ni någon gång sett en meter öl? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0