Gratisprylar!

En av fördelarna med att vara student är att gå på mässorna som anordnas speciellt för oss. Jag och Anneli var inom EC (ekonomicentrum) och strosade bland utställarna på EEE som är ekonomernas arbetsmarknadsdagar. Helt fantastiskt! Pennor, godis och broschyrer överallt. Detta är vad jag fick med mig hem:

* sex pennor
* shampoo
* rakhyvel
* tandborste
* tandkräm
* deo
* tuggummi
* halstabletter
* nyckelband
* highlight sticker
* godis
* IKEA-katalog

Dessutom kan man knyta nyttiga kontakter med folk från olika företag. Men för mig är det lite för tidigt i utbildningen. Jag har ju precis börjat och har ingen aning om vad jag vill jobba med! Det enda jag vet är att det ska vara ett yrke med siffror. Mycket siffror! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0