I surrender!

Jag har gett upp... Tentan i marknadsföring vann. Jag ska inte skriva den ordinarie tentan och satsar på omtentan i april istället. Anledningen? En förkylning och stress... Med tanke på min sjukdom är stress ett moment som jag ska försöka utesluta ur min vardag, och jag vet att jag inte kommer att må bra av att stressläsa en bok på 600 sidor hand i hand med en seg förkylning. Därför tar jag det lugnt nu istället, och lassar upp inför nästa delkurs. Jag vet dessutom att det inte skulle kunna gå att få ett G på tentan. Jag är verklingen inte förberedd!

En vanlig kommentar från folk när man säger att jag skippar tentan och tar den när den går nästa gång är "Men du kan väl ändå gå dit och försöka. Går det så går det! Gå dit och titta på tentan i alla fall!". Jag är ledsen men det funkar inte för mig. Jag gör inget halvdant. Har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det. Om jag vet att jag har en chans tar jag den, annars låter jag bli. Det är så jag fungerar. Tre perosner tyckte i alla fall att jag gör rätt =) Mamma, Anneli och... Ja, ni vet vem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0