Sköna söndag

En helt underbar söndagsförmiddag består tydligen av att sova länge (extra länge eftersom förkylningen sabbar sömnen), vakna upp bredvid en underbar människa ;), äta våfflor med sylt och grädde samt en smoothie till frukost och titta på SATC. Smoothien gjorde sitt  med alla vitaminer den gav mig! En sådan till frukost innan föreläsningarna imorgon kanske gör att jag orkar med hela dagen.

Hur som helst gäller det att njuta av söndagarna. De är den sista dagen på veckan, dagen innan veckans rutiner börjar om igen och dagen då det faktiskt är okej att göra absolut ingenting =) Men trots att jag inte behöver, eller bör, göra något ikväll ska jag skaffa mig bonuspoäng genom att plugga lite. Böckerna i organisationsteori samt organtisation och sektionalitet läser ju inte sig själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0