Typiskt...

Är inte detta typiskt... Och händer dessutom mig. Det är alltid något som kommer ivägen för tentapluggandet. Nu har jag fått en kalasförkylning! Jag fryser och har så mycket slem i halsen att jag inte kan svälja. Sov 3,5 h i soffan när jag kom hem från EEE. Ibumetin, the och bafucin lever jag på just nu.

Och det finns inte en chans att jag kan hinna läsa 250 sidor på två dagar... Heter det inte "bättre fly än illa fäkta"? Jag känner mina begränsningar och vet att stress ger mig ångest. Är jag smart som skippar tentan och tar den som en omtenta och på så sätt slipper stressen, för att "bara försöka", eller är jag dum som inte ens försöker? Ett svårt beslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0