Åter på scen

Årets första (och enda?) dansuppträde är avklarat! Med tanke på att jag inte har uppträtt med dans på två år gick det riktigt bra. Bra publik, inga bortglömda danssteg, uppehåll och komplimanger efteråt. Scengolvet kan vi dock diskutera... Trall, bitvis med spinkar =S Skoj att dansa barfota på det underlaget!

Min pappa, älsklingen och hans föräldrar hade tagit sig in till Landskrona för att titta, och de var imponerade! Fast det kanske de säger för att de inte direkt har något annat val =P

Efteråt, när jag hade sminkat av mig och försökt att tvätta ut gelén ur mitt hår, åkte älsklingens föräldrar hem och pappa bjöd oss på burgare på Sibylla =) Eftersom karnevalståget precis gick var det svårt att ta sig fram genom staden, och Sibyllas röda skylt lyste upp som en oas mitt i allt vimmel. "Man tager vad man haver..." =)

Sen bar det av till Helsingborg, men mer om det i nästa inlägg!

God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0