En helg i Helsingborg

Här kommer fortsättningen på vad som hände under helgen som gick.

När vi kom till Helsingborg passade vi på att vila lite innan det blev dags för middag. Vi var båda hur trötta som helst, så det var helt perfekt med en stund framför TV:n. Sen blev det middag! Sri Lankesisk mat... *dregglar lite* Älsklingen kunde inte sluta säga hur gott han tyckte det var =) Efter middagen var planen att vi skulle åka ner till Norra hamnen och dricka en kopp kaffe eller ett glas vin. Men längre än planeringsstadiet kom vi aldrig =P Vi var helt kaputt! Satt hemma och lyssnade på gaaaaammal musik på min gaaaaamla dator istället =D

Natten blev lite trång i min 105-säng... Men det var mysigt ;) Älsklingen sa att han inte sovit så gott på länge! Till frukost hade mamma fixat ägg, bacon, färska bullar och pannkakor med grädde och färska jordgubbar *dregglar lite till*.

På eftermiddagen blev det en tur till apoteket (viktigt att hålla koll på sina mediciner!), glasspaus vid Kärnan, tur genom centrum, kaffepaus i Norra hamnen (där det blåste) och test av de roliga hängstolarna i stadsparken. När vi kom hem hade mamma fixat middag *dregglar åter igen*.

Men när jag följde älsklingen till tåget var det riktigt tungt... =( När han satte sig på tåget stod jag kvar och vinkade tills det börjde rulla och jag inte kunde se honom genom förnsterna längre. Fattar inte varför det var så jobbigt! Han sa att det tom. gjorde ont i hjärtat, och håller med. Men så är det kanske när man verkligen älskar någon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0