Jag vill ha höst!

Inte pga. väder eller att TV-tablån är bättre då... Nej, jag vill tillbaka till mina gamla rutiner!

Vakna bredvid älsklingen - gå på föreläsning - plugga lite - äta middag med älsklingen - kolla på SATC och äta popcorn i sängen med älsklingen - prata om dagen som varit med älsklingen - borsta tänderna tillsammans med älsklingen - somna i älsklingens armar - lyssna på när älsklingen pratar i sömnen - vakna bredvid älsklingen.... repeat until fade.

Jag känner mig så bunden denna sommar. Det är egentligen lov, men jag kan inte göra vad jag vill... Det är väl det som är vitsen med lov? Jag och älsklingen kan inte ens ses när vill! Vi åt middag tilsammans i Malmö igår, och efteråt ville vi så gärna åka hem till Lund och gå och lägga oss. Tillsammans. Men han var tvungen att åka ner till sina föräldrar och jag upp till mamma...

Nä! Jag vill tillbaka till mina rutiner! Nu!

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Det är skönt att kunna längta till hösten också. =)

2009-07-16 @ 14:41:38
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0