Lunch på Ångbåtsbron

Den underbaraste halvtimmen på dagen är lunchen. Inte för att man slipper jobba då, utan för att man kan gå ut i solen och njuta! Varje lunch går jag ut och sätter mig på kajen på Ångbåtsbron med mina mackor (som mamma gjort ;)). Istället för att sitta uppe i en trist matsal som servarar tung mat och har alldeles för hög AC. Men det var sista dagen denna vecka det blev lunch i det fria, för jag jobbar bara mån-tors. Vilket är skönt... Det blir ju tredgarshelg! =D

Tilbaks till kommunstatistiken... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har!

kika gärna in hos mig med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra dag! :)

2009-07-02 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0