Respons!

Oj oj oj! Det märktes att folk hade saknat mina små inlägg! Jisses vad besöksstatistiken peakde! =D Riktigt skoj!

Nu ska jag snart bege mig från jobb mot Hamnkrogen i Helsingborg för att träffa Emma. Vi ska fira att hennes redovisning gick bra med ett glas vin på after work =) Dessutom blev vårt planerade "sitta-på-en-uteservering-med-ett-glas-vin-och-titta-på-folk" inte blev av i fredags. Alla i Helsingborg verkar ha haft samma idé som oss =P Men idag ska det min själ bli av... Även om jag så måste ligga i hamnen! Okej... Nu kryddade jag kanske lite... ;) Men ni fattar vad jag menar!

Passa på och njut allesammans! Ett, tu, tre så är det höst igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0