Sista chansen!

Nu är det tredje och sista gången jag återupplivar bloggen! Anledningen till att jag gör det är att jag har fått så många kommentarer om att de saknar bloggen =) Detta gör mig faktiskt lite rörd, så det minsta jag kan göra är väl att börja skriva igen!

Sitter på NE just nu och har precis kommit tillbaka från lunchen. Satt ute på kajen på Ångbåtsbron och njöt av de goda mackorna som mamma gjort =) Det var så varmt att jag brände mig på mobilen! =S Men! Man ska verkligen inte klaga! Det är underbart att kunna gå i sandaler, uppkavlade jeans (är det fortfarande okej?) och en fladdrig t-shirt. Visst är det underbart?!

Njut av solen go vänner! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0