Uteservering, sol och Emma!

Förutom att tåget till Helsingborg var 35 minuter försenat var det en fantastisk kväll! Jag mötte upp Emma på Knutpunkten och gick sen vidare till Hamnkrogen. Självklart var det fler som ville njuta av en kall öl i kvällssolen... Men vi lyckades minsann haffa två platser!

Nu till en rekomendation - Hamnkrogens after work grill! Så sjukt gott! Grillad fläskytterfilé med potatissallad (med färskpotatis, kapris och rödlök) och sallad! Till detta en kall öl eller ett glas rött vin =) Mums... *saglar*

Tanken var att jag skulle äta hos mamma efter att ha tagit ett glas vin med Emma. Men när alla andra på uteservieringen fick denna goda mat serverad framför sig kunde jag inte hålla mig! Och Emma, som redan hade käkat, blev sugen på vitlöksbröd =)

Det är väl okej att synda när det gäller god mat? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0