En "snyggdag"

Idag har jag en sådan dag då jag känner mig riktigt snygg! Med risk för att låta dryg, men det brukar jag iofs göra ganska ofta ;) Men allt klickade idag. Har på mig följande:

* ett par riktigt snygga jeans som jag fyndade på Vero Moda igår. Ordinarie pris 799 kr, jag fick de för 299 kr!
* en grå v-ringad tröja från H&M som också var ett fynd. 98 kr till ordinarie pris.
* ett vitt ribbstickat linne från H&M. 49,50 kr!
* ett par vita sneakers med rosa detaljer, Adidas. Även dessa var ett riktigt fynd. Köptes för säkert tre år sedan för 199 kr. Ordinarie pris var nog 899 kr.

Att jag känner mig snygg idag kan också bero på att Han inte kunde låta bli att kommentera hur vacker jag är när vi lunchade hemma hos mig idag =) Och jag kännde verkligen att han menade det. Det syntes i hand ögon. Hans vakcra blå ögon.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Härligt med snyggdagar! :)

2009-03-04 @ 15:52:57
URL: http://www.angelicascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0