I Helsingborg hos mamma

Nu sitter jag i mammas soffa och kollar på Vänner med mamma och moster Ganga. Jag trodde inte att jag hade tillgång till Internet här, men jag kom in på ett nätverk som inte var lösenordsskyddat.

I lördags fick jag en superdip. Jag satt hemma och kunde inte sluta gråta. Mamma tyckte att jag skulle komma hem till Hbg, men jag kunde bara inte gå ut. Jag ville inte visa mig utanför dörren. Varför vet jag inte. Istället kom mamma hem till mig och sov över till söndagen. Det kändes tryggt. Senare på söndagen åkte jag med mamma till Hbg.

Imorgon åker jag hem till Lund. Trots att jag har allt jag behöver här i Hbg, är det en sak jag saknar. Jag saknar min älskade. Det är så tomt utan honom. Utan hans kramar och kyssar. Men imorgon får jag träffa honom igen! Bara det gör mig lite gladare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0